Black Leopards turn Punch Masenamela away

Posted by: Date: Replies: Likes:

Posted in group: [ General discussion ]
09/09/2016 06:57 7 0

I feel sorry for Punch you left Chiefs because of money from Sundowns & they used you as a Toilet paper & flush you away, look at you now? You will play at ABC Motsepe League… I wish more players can learn from you.

Replies
rah jan
10/11/2017 08:27 - 0 likes
Really appreciate this wonderful post that you have provided for us. Great site and a great topic as well i really get amazed to read this. Keep posting more stuff like this. solve err connection refused read themaxweb
Roger Jack
07/08/2017 07:31 - 0 likes
Think about an exceptional companion or individual you appreciate. Think about the adoration and Do my Coursework gratefulness you have for them. Think about the qualities that make them emerge for you, People love to be valued. It rouses us to accomplish more. Consider somebody you know who truly values something you do, give, or don't do. a dedication of thankfulness is all together to share. keep it up.
Ngochong Kul kil
07/08/2017 05:14 - 0 likes
You’ve written nice post, I am gonna bookmark this page, thanks for info. I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here gmail login | gmail sign in | gmail sign up | gmail log out
jordanss123 jordanss123
02/08/2017 14:53 - 0 likes
fake Yeezy boost 350 80% Off www.yeezy350find.com
Jeffrey Pitso Makena
21/04/2017 05:43 - 0 likes
This reply has been deleted.
Musandiwa mushiane
17/04/2017 14:34 - 0 likes
This reply has been deleted.
justin coz justinroz
09/04/2017 08:40 - 0 likes

De besteding van het geld op de laserpen

De laserpen is zeer krachtig en projecten een schone bundel nogal een afstand. Ik hou van de lithium accu ' s vanwege de zeer lange houdbaarheid, kleiner formaat, en meer dan voldoende kracht. De drukknop op de staart cap is een ruige en verzegelde. Deze zaak loopt WARM, vooral na een aantal uren gebruik. Ik weet dat ze u waarschuwen over het met een fancy label, maar ik had niet verwacht te kunnen koken van een ei uit mijn groene laserpen. Je kan andere merken die dezelfde of meer functies een stuk goedkoper. Het is een hoge kwaliteit, maar niet goedkoop. Ook wil ik u een lanyard, maar het is niet zo belangrijk. Ik heb nog steeds alsof hij net niet genoeg om op het werk niet meer. Dat is heel vreemd, aangezien JETLASERS geen fouten te maken als dat (als ze fouten maken). En de verkoper vertelden me zelfs dat het eerste toestel was nog nooit defect. Gewoon blind de persoon met de hoge instelling hetzelfde, alleen de manier waarop het zou perfect zijn in mijn mening is als het had een pocket clip en een mooi agressieve strike bezel.

Waarschijnlijk de meest belangrijke factor is de kwaliteit. Ik besloot om een enkele functie, no-nonsense licht in gebruik rond het huis en op het werk en dit leek te passen bij de factuur. Ik was huiverig, omdat de meeste zijn over de besteding van het extra geld, maar het lijkt erop dat dit ding is bullet proof. Voor de prijs die je niet kan winnen van deze 500mW groene laser. Doe jezelf een plezier en besteed het weinig extra nu en ontvang de oppervlakte. Ik heb besteed veel geld proberen andere merken en altijd kom ik terug naar JETLASERS... ik denk dat voor de prijs en de garantie alleen, het is een ongelooflijke waarde...

Voor de nacht te fotograferen klassen, deze sterke 500mW laserpen is te krachtig als je het doet CQ geschiet, als de straal raakt een nabijgelegen witte muur of een papieren doel dat u voor de cover, het is verblindend. Ik HEB er GEEN spijt krijgen van de uitgang. Ik kan u vertellen met 100% zekerheid dat het zal overleven, mijn leven en mijn toekomst voor kinderen' - generatie ook. Het goede ding over dit model is dat het tijdelijke alleen, zodat u niet per ongeluk de schakelaar en laat het op, waardoor uw positie terwijl u morrelen om te proberen en uitschakelen. Wanneer gebruikt als een wapen van de laser, het duurt een behoorlijke hoeveelheid druk voor het activeren van de schakelaar tegen mijn handpalm. Ik vind het lastig om te handhaven van een ingedrukt houden voor meer dan een paar seconden. Mijn laatste opmerking is dat het verblindend voor krachtige lage licht/nacht opnamesituaties.

Ik heb enkele laserpennen en zijn zeer tevreden met de betrouwbaarheid en duurzaamheid. Iedereen die ik het laat je het leuk vindt en vraagt me waar om een te krijgen. Dus toen moest ik een 10W blauwe laser te gaan in mijn reistas die je tot aan de ontberingen van het reizen in ruwe (jungle, regenwoud, vuil, enz.) omgevingen, ging ik voor deze. Het is gemakkelijk genoeg om te schakelen tussen tijdelijke en vaste verlichting modi evenals het overschakelen tussen lage/hoge intensiteit. De macht van de output, bereik en schoon, gerichte lichtbundel zijn ongelofelijk. Plus, de achterkant heeft een draai-cap zo kunt u lock-out van het push-to-klik op de knop.

Het probleem is dat er zo veel dingen daar, en vooral in de avond wanneer we het vermogen verliezen, je kunt niets vinden. Als een kwestie van hoe ik ben van plan om het te gebruiken (en ik vermoed dat de meeste mensen, omdat tactische gebruikers waarschijnlijk niet wilt dat een krachtige gele laser!), het is perfect. Ik voelde de gele behuizing zou maken van het pop in de lade, en het werkt. Ik wilde ook een dual-uitgangsvermogen want je hoeft niet veel licht als de stroom uit is, maar soms heb je. De meeste dual-drukschakelaar laserpennen ik getest beginnen (eerste druk op de toets) op de hoge balk en gaat dan in de lage stand. Ik hou niet van dit omdat mijn kinderen of vrouw instinctief druk op de knop eenmaal indrukt, en die dingen zijn niet alleen blind, maar de accu loopt leeg laag te snel. Als het is ingesteld, de eerste op laag-bundel, die is geweldig.

Ik koop de sterkste laserpen in de wereld. Voor de meeste mensen, dit is waarschijnlijk gewoon informatie die je nooit gebruik van, maar voor anderen die veel 10000mW laserpennen en gebruikt (tactische en anderszins), het is compatibel met andere systemen. Plus, het is opstaan om de on-en off-snelle frequentie van het gebruik, samen met alle van de oliën geassocieerd met het frezen, snijden en slijpen van metalen. Als je laat het op je ogen snel aanpassen, maar het is te gek krachtig in een donkere kamer. U kunt opschonen recht omhoog en blijven rolle

Edited: 09/04/2017 08:41